Wednesday, February 7, 2007

Manele 2007

Cele mai noi manele !

Manele SuperStar 2007.zip
100 intr-unu II FULL ALBUM.zip

Manele de elita 2007.zip

Careul De Asi vol.4 (album)

Leii Grei Vol.2 (album)
Costel Ciofu - Nu mai beau
Nicoleta Guta - Mi-ai promis
Promo Nicolae Guta vol 26
Florin Salam, Ioana & Liviu Pustiu Feat.Susanu - Ah ce mai gagica
Sorin Copilu De Aur Feat. Susanu - Hai zi
Adrian Minune - Ramai cu mine in casa mea

Genialii 2007
Manele de Bucuresti.zip
Meseriasii Manelelor [ 2007 ALBUM FULL ]

Adi de la craiova - Alibaba
Adi de la Craiova - Dusmanie dusmanie
Adi de la Craiova - Iar au pus`o Mafiotii
Alberto de la Ploiesti & Neamtu - Ce minune de gagica
Alex-Eu mama sunt copilul tau
Bettyna & Nicu de la Buzau - Deschide-ti sufletul
BoBBy De La VaLeNi & Michele- Daca ma vei uita
Catalin Montego Ram & Cristina - Am Lacrimile In Privire
Ciofu & Mihaela - Stai Barbate
Ciprian Shaman - Eu Te Rog Ai Mila.mp3
Claudiu de la Severin - Se cunoaste cine are
Coste Ciofu - Azi noapte
Costel Ciofu - Cu femeia buna
Costel Ciofu - Joaca nevasta
Cristian Rizescu - M-am Saturat de Viata
Daniel@ & Liviu - Trandafirul
Dorel de la Popesti - Am pustoaica super clasa
Fata Morgana - Asa-i viata omului (RMX)
Florin Baboi - Tatal Meu.mp3
Florin Minune & Mihaela Minune - Nu mai ma minti
Florin Minune - Eu te-am ales din cer
Florin Peste & Play Aj - Betivanul
Florin Peste & Rudy - La tine ma gandesc
FLORIN SALAM - MELODIE DE ASCULTARE LIVE
FLORIN SALAM - E VALOAREA MEA
Florin Salam - Of dusmanilor
Florin Salam - Palalate (LIVE)
Florin Ursaru - M`au tradat prietenii
Florin Ursaru - Nu poti sa ma arzi
Gashka - Ma Jur Pe Mama.mp3
Geo - Sa mai dai vreo spargere
Guta & Liviu — Doua vieti dac-as trai(live)
Hary - Lungile nopti
Ionel Dinescu & Betyna - Nu vreau sa plang
Ionel Dinescu - Azi m-au provocat
Ionel Dinescu - Ce ai facut iubire
Ionel Dinescu - Nu am crezut
Ionel Dinescu - Spune-mi ce vrei
Laura Vass & Copilul de Aur - Dragoste
Laurentiu Kenzo - Mi-e Dor, Mie Tare Dor.mp3
Leonard Mutu - Pentru Cine.mp3
LIVE Copilul de Aur - Te iubesc mai mult ca ieri
LIVE Dorel De La Popesti - Asta-i stilul meu deviata
LIVE Dorel de la Popesti - Inima saraca
LIVE Dorel de la Popesti - Pe o frunza de lalea
LIVE Florin Salam & Adrian Minune - As renunta la tot
LIVE Florin Salam & Sorinel Pustiu - Sex non stop
LIVE Florin Salam - Am acasa doua fete
LIVE Florin Salam - Andreea
LIVE Florin Salam - Cine a fost prima fiinta
LIVE Florin Salam - Cine e stapanu
LIVE Florin Salam - Cineva m-a blestemat
LIVE Florin Salam - Ghita
LIVE Florin Salam - Inima mea plange
LIVE Florin Salam - Sunt un haiduc
LIVE Nicolae Guta - Campionul
LIVE Nicolae Guta - Doamne necajit mai sunt
LIVE Nicolae Guta - Nu mi-am dorit
LIVE Sorinel Pustiu - Inima mea plange
LIVE Sorinel Pustiu - Si pa strada atunci cand mergi , prietenul al alegi
LIVE Stefan de la Barbulesti & Narcis - Raul railor
LIVE Stefan de la Barbulesti - Sunt pe primul loc in top
Liviu & Casanova - Oare cum sa fac
Liviu & Giulia - Cand ai plecat
Liviu & Vox - Beau cu prieteni mei ( LiVe )
Liviu & Vox - Ca$h Ca$h Full Full ( LiVe )
Liviu & Vox - Cine esti, de unde esti ( LiVe )
Liviu & Vox - Eu am stofa de boier ( LiVe )
Liviu & Vox - Haide la dans ( LiVe )
Liviu & Vox - Ma cauta bani ( LiVe )
Liviu & Vox - Ma dat lumea la ziar ( LiVe )
Liviu & Vox - Nascut la cerere ( LiVe )
Liviu & Vox - Smecheria ( LiVe )
Liviu Mititelu & Alina - De ce plangi
Liviu Mititelu - Din iubire
Liviu Mititelu - Iubeste
Liviu Mititelu - M-ai iubit
Liviu Mititelu - Nu stiu cum sa dau de tine
Liviu Mititelu - Poate
Liviu Mititelu - Poveste de Iubire
Liviu Pustiu & Tano Din Gashka - Doar Perna Stie.mp3
Liviu Pustiu - Esti o femeie hoata
Liviu Pustiu - Eu sunt seful la femei
Mihaela Minune & Nicu de la Buzau - Suna telefonul
Mihalea minune - Nu mai tu esti vinovat
Mirela - N-am crezut
N.Guta - Fratiorul meu(live)
N.Guta - Maiculita mea mi-o iubesc (live)
N.Guta - Toate sunt satul(LIVE)
Nicolae Guta , Liviu Pustiu & Florin Baboi - Marele Boss.mp3
NICOLAE GUTA - SUNT NOROCOS
NICOLAE GUTA-FARA EA (LIVE)
Nicu de la Buzau - Minte de american
Nicusor Guta & Adi de la Craiova - Gajica Bruneta
Nicusor Guta - Pe tot aurul din lume
Razvan de la Pitesti - N`as fi in stare sa te parasesc
Rudy de la Ploiesti - Asculta-ma
Sandu Vijelie - Tu M-ai Parasit.mp3
Sarbu De La Valcea & Diana & Vanila - Afara ninge
Sorin Copilul de Aur - Mi-e dor de tine
Stefan de la Barbulesti & Florin Salam & Liviu Pustiu - Baiatul meu o valoare
Stefan de la Barbulesti & Narcis - Dolari,euro si lire
Stefan de la Barbulesti - Arzate-ar focul necaz
Stefan de la Barbulesti - Banii,banii,banii
Stefan de la Barbulesti - Ce m-as face fara ea
Stefan de la Barbulesti - De ce te joci cu viata mea
Stefan de la Barbulesti - Doamne prietenii mei
Stefan de la Barbulesti - Dragoste
Stefan de la Barbulesti - La fata ii dau de toate
Stefan de la Barbulesti - Luna Sarbatorilor
Stefan de la Barbulesti - Maicuta mea ramai cu mine
Stefan de la Barbulesti - Mama ce mult tin la tine
Stefan De La Clejani - Eu Sunt Stapan Mereu.mp3
Tinel - Fericirea Esti Tu.mp3
Vali De La Giurgiu - Nu Conteza bogatia.mp3
Vali De La Giurgiu - Nu Mai Vreau Sa Sufar.mp3
Vali Vijelie & Roberto Printisoru - As vrea sa stii taicutul meu
Varghir de la Barbulesti - Sutele de mii
Vasile Armeanca - De Astazi,Chiar De Azi
Vicktor & 600 Sel - Amintirea Ta
[LIVE] Florin Salam - moare lumea, moare

Albume Full 8 Ianuarie 2007
Am sa fac si cum vrei tu ( Full Album )
Duetul de Aur VoL 3 ( Full Album )
Florin Crisan - O petala parfumata (1)
Florin Crisan - O petala parfumata ( Full Album )
Konfu si T&C - Eu sunt seful banilor ( Full Album )
Lacrimi Indiene 1
Lacrimi Indiene 2 ( Full Album )
Nasul Manelistilor ( Full Album )
Nicu Paleru & Adriana Antoni - Lacrimi de parinti (1)
Nicu Paleru & Adriana Antoni - Lacrimi de parinti ( Full Album )
Provocarea Campionilor Vol 5 ( Full Album )
Puiu Codreanu & Adi Neamtu - Taticutu meu Vol 4 ( Full Album )
Revelion 2oo7 ( Full Album )
Reversul Medaliei Vol 3 ( Full Album )
Sarbatori Cu Manelisti 2oo7 ( Full Album )
Stefan de la Barbulesti - Dragostea mea ( Full Album )
Vali Vijelie si Invitatii Sai. ( Full Album )

Manele la rece(album)
Manele, Bani & Femei (album)
Liviu Guta - Ai un fund fotomodel (album)
Iarna Manelelor 2007 (album)
Florin Minune - Pumnii mei minte nu are (album)
Gabi Lunca (full)
Florin Peste - Altceva (album)
Hot Manele (album)
Dublu Impact Vol.4(album)
Calin - O speranta de iubire (album)

Adi de la Valcea - Editie Nelimitata(album)
Nicolae Guta - Vine Mafia (album)
Alex - Eu mama sunt copilul tau
Costel Ciofu & Zaku - Toti barbatii
Florin & Mihaela Minune - Am gasit pe internet
Florin Minune & Frankfurt - Pumnii mei minte nu are
Florin Minune - Au pus-o romanii
Geo - Iar am pus-o bine
Liviu Mititelu - Nu stiu ce te-a schimbat
Mihaela & Adrian Minune - Cand am spus ca mi-e mai bine
Mihaela & Adrian Minune - Inima mea
Mihaela & Florin Minune - Vecina din cartier
Mihaela Minune & Costel Ciofu - Cine ma suna
Nicolae Guta & Cristi Dules & Brazilianul & Gerada Inima de Leu - Azi e mare chef
Nicolae Guta & Modjo - Vine mafia
Nicolae Guta - Suna telefoanele…by

Albume Full, 20 Decembrie 2006

Calin Crisan - Dusmanii-s ca Pietrele
Sarbu De la Valcea - Afara Ninge
Chef De Chef 2007
Seara Campionilor 2007

Adaugate pe 23 Noiembrie 2006

01 Robert & Florin Peste - De Trei Zile Eu Stau Beat
02 Robert & Florin Peste - Zi Una Mai Saltareata
03 Robert & Florin Peste - Nasul Si Cu Fina
04 Robert & Florin Peste - Ai Grija Nevasta Mea
05 Robert & Florin Peste - Mevasta Tot Am Sa Beau
06 Robert & Florin Peste - Doamne La Dusmani Mei
07 Robert & Florin Peste - Scoate Vin Din Damigeana
08 Robert & Florin Peste - Vecina Mai Stam De Vorba
09 Robert & Florin Peste - Nu-Mi Pare Rau Ca Traesc
10 Robert & Florin Peste - Pagarele,Pahar,Pahar
12 Robert & Florin Peste - Leul Geu

2Pac - Don’t sleep (feat. Lil Scrappy, Nutso, Yaki Kadafi and Stormy)
2Pac - Don’t stop (feat. Big Syke, Yaki Kadafi, Hussein Fatal, EDI, Young Noble and Stormy)
2Pac - Dumpin (feat. Hussein Fatal, Papoose & Carl Thomas)
2Pac - International (feat. Nipsey Hussle and Young Dre the truth)
2Pac - Pac’s life (feat. T.I. and Ashanti
2Pac - Pac’s life remix (feat. Snoop Dogg, T.I. and Chris Starr)
2Pac - Playa cardz right (female) (feat. Keyshia Cole)
2Pac - Playa cardz right (male) (feat. Ludacris and Keon Bryce)
2Pac - Sleep (feat. Young Buck and Chamillionaire)
2Pac - Soon as i get home (feat. Yaki Kadafi)
2Pac - Untouchable (feat. Yaki Kadafi, Hussein Fatal and Gravy)
2Pac - Untouchable (Swizz beatz remix feat. Bone Thugs-n-Harmony)
2Pac - Whatz next (feat. A3 and Jay Rock)
50 Cent - Hustlers Ambition
50 Cent - King Of New York
Adi de la Valcea - Dupa oricare sfarsit
Adi de la Valcea - Mereu ma intreb
Adi de la Valcea - Prietenii
Adi de la Valcea - Vreau sa plang
Adrian Minune - In lacrimi (Remix)
Adrian Minune - In lacrimi
Adrian Minune - Simona mea [L!ve]
Adriana Antoni - Ai Si Griji Si Bucurii
Adriana ft. Adrian Cristescu (Korekt) - Spre lumina
Ady de vito - Eu am vitza de boier LIVE

Akcent - 4 Seasons In One Day
Akcent - Dragoste De Inchiriat
Akcent - French Kiss
Akcent - I Swear
Akcent - I’m Buying You Whisky
Akcent - Jokero
Akcent - Jokero (Activ & Optick Remix Edit)
Akcent - Kylie (Crush Rock Remix)
Akcent - Kylie
Akcent - Last Summer
Akcent - Phonesex
Akcent - SOS
Akcent - Spune-Mi (Hey Baby)
Akcent - Suflet Pereche
Alb Negru - Avec amour
Alb Negru - Avec amour
Alb Negru - Hello
Alb Negru - Hello!
Alb Negru - Jumatatea mea
Alb Negru - Periculos
Alb Negru - Periculos
Alb Negru Feat. Anca - Impreuna
Alb Negru Feat. Andra - Fierbinte
Alb Negru Feat. Blondy - Salvamar
Alb Negru ft. Anca - Impreuna
Alb Negru ft. Andra - Fierbinte
Alb Negru ft. Blondy - Salvamar
Alb Negru ft. Mister M
Alexandra - Lumea viseaza (Dj Robert Me2 Tribal Mix)
Alina - Sirag de margele
Andrea Bocelli - Besame Mucho (Live)
Baby D - Eastside Vs Westside [Hip-Hop]
BARAC & STEFANO - Mucles (DJ NICK CLUB BULEVARD BRASOV SAX MIX)
Beyonce - Ring the alarm (Freemasons club mix)
Blue Affair - Ya budu s toboy
Bob Sinclar - Everybody moving (Eddie Thoneick & Kurd Maverick remix)
Bogdan Brazilianu - Hai nevasta tine sacul [LIVE Barlad]
Bogdan Brazilianu - Ma invidiaza lumea [LIVE Barlad ]
Bogdan Brazilianu - Nu te las [LIVE Barlad]
BRG - Inca o data de ce
Calin Crisan - Birtule imi esti dusman
Calin Crisan - Cine-i om
Catalin Dinu-Gata cu figurile
Chicanos & Don Baxter - Baieti Rai Fete Cuminti
Chicanos - Maria, te amo
Christina Aguilera - Dreamy Eyes
Ciofu & Laura - Ochii tai
CiSSkO[GaLL] ft RaPPi & DoDDy - Tarfele Si Bagabontii
Claude Vonstroke - The Whistler
Claude Vonstroke - Who’s afraid of Detroit
Claudiu Calipso - Am un baietel
Copilul de Aur - Ati dau gratis inimioara mea
Copilul de Aur - Ati dau gratis inimioara mea
Copilul de Aur - Beau plangand de azi dimineata
Copilul de Aur - Ches,Ches
Copilul de Aur - Este o vorba mare aveti-va ca fratii
Copilul de Aur - Eu am stofa de boier
Copilul de Aur - Locul unu numai unu
Copilul de Aur - Ma invidiaza lumea 3
Copilul de Aur - Ma invidiaza lumea
Copilul de Aur - Portugalia
Copilul de Aur - Tarabana
Copilul de Aur - Valoarea mea , Valoarea mea
Copilul de Aur - Vine ploaia cu dolari
Corina - Cum as vrea sa fii
Corina - Disco feeling
Corina - Doar tu o ai
Corina - Feel
Corina - Ma pierd langa tine
Corina - O arzi nemotivat
Corina - Overdrive
Corina - Quieras una aventura
Corina - Quieres una aveantura (DJ CoSmO Version)
Corina - Quieres una aveantura
Corina - Spune-mi de ce
Corina - Te strig
Corina Bocsa - Dragostea nu se’mparte la trei
Corina Bocsa - Prietenii
Costi Ionita - Trec ANi Meii
Costi Ionita - Viata Omului
Costi Senzatie - Fetele frumos danseaza
Costi Senzatie - Lumea rea
Costi Senzatie - Nu stiu cum am ajuns la despartire
Cristi Nuca De La Iasi & Marina - Si daca inima mea ar sta langa inima ta
Cristi Nuca de la Iasi - Nu mai vreau sa iubesc
Cristian Rizescu & Laura & Play Aj - Cand se lasa seara [ ReMiX ]
Cristian Rizescu ,Adnana si Play Aj - Cu masina
Cristian Rizescu - Am Baut Tuica Non-stop
Cristian Rizescu - Atunci cand tie greu (By Bogdan).mp3
Cristian Rizescu - De Trei Zile
Cristian Rizescu - Iara Beau Si Oi Petrece
Cristian Rizescu - O lacrima
Cristian Rizescu - Vecina De Langa Casa
Cristina Clona - Au, Au, Copii Mei
Cristina Clona - Multi Oameni Ma Dusmanesc
Dalia Feat. Jadakiss - Block Money
dan armeanca - iar am puso
Dj Adrian Eftimie - Changes In My Life
Dj Sebi - Ali Baba
Don Omar - Anda Sola [ Los Bandoleros Reloaded ]
Elgi - Printesa Mea
Elgi - Speranta
ELI - Hip Hop de Timisoara
elis armeanca - eu am stofa de boier
elis armeanca - eu nu mai am chef de nimik
elis armeanca - ma invidiaza lumea
Elis armeanca - sunt un barbat cel mai luxos
elis armeanca zece noapti si zece zile
Fergie - fergalicious (feat will.i.am) [ Ceruta ]
Ferige - Fergalicious [ Ceruta ]
Florin & Mihaela Minune - Am vazut o tiganca
Florin & Mihaela Minune - Poate ca vei plange
Florin Minune & Mihaela Minune - Am femei si tot ce vreau
Florin Minune - Asculta Doamne ruga mea
Florin Minune si Zaku - Nu mai esti pe locul 1
Florin Mitroi - Uite fata
Florin Peste & Laura & Play Aj - De dorul tau
Florin Peste & Laura & Play Aj - Orice dimineatza
Florin Peste & Play AJ - Pariez pe tot ce am
Florin Salam - As renunta la tot
Florin Salam - Cat e Vali langa mine
Florin Salam - Ce mireasa , Ce minune 1
Florin Salam - Ce mireasa , Ce minune 2
Florin Salam - Cere-mi orice
Florin Salam - Cere-Mi Orice [ Live].mp3
Florin Salam - Ches , Ches & Tarabana
Florin Salam - Creste inima din mine
Florin Salam - Da-ia cate odata beau
Florin Salam - De la Fiorenze la Paris
Florin Salam - De la Fiorenze la Paris
Florin Salam - E talentul meu Live Super Belea
Florin Salam - Eu am stofa de boier 1
Florin Salam - Eu sunt smecher nr.1
Florin Salam - Locul unu numai unu
Florin Salam - Ma invidiaza lumea
Florin Salam - Nai tupeu
Florin Salam - Nevasta ca amea & Nu ma dau pe ori si cine
Florin Salam - Nu ma dau pe ori si cine 1
Florin Salam - O iubire interzisa
Florin Salam - Plange cerul pentru mine
Florin Salam - Portugalia
Florin Salam&Cristian de la Londra - Cere-mi orice
Florine Peste & Play Aj - Beau Beau
Florinel & Ioana - Doar Pe Mine Tu Ma Vrei
Franky Perez feat. Fort Minor - Remember the Name
FUNKY DJ’S & NICK-I WISH
FUNKY DJ’S & NINO NONI-I AM YOUR EXTASY
Gabi de la Oradia - Am o fata top model
Gicuta din Aparatori - Un SMS de dragoste
Hary - Am Ibovnica Frumoasa
Hary - Au Dat Dusmanii Veste In Sat
Ionut de la Botosani - Departe de tine
Ionut de la Botosani - Eu cat oi mai trai
Irina Loghin & Fuego Cu Lautarii Din Chisinau - Tinerel M-ai Insurat
Ja Rule f. Ashanti - Down 4 U
Janet Jackson - So Excited (Feat Kia) dirty
Jessica Simpson vs. Madonna - A Public Holiday
Kamelia feat. Mark & Eli - SkRadio
Konfu si T&C - Eu sunt seful banilor
L!ve Elis Armeanca - Azi vreau sa beau
L!ve Florin Salam - O Iubire Interzisa
L!ve Sorinel Pustiu - Iubeste-ma Iubeste-ma
Lele - Dragu-mi Crasma-n Padure
Lil’ Jon - Snap Ya Fingers (Feat. Youngbloodz)
LIVE Adrian Minune - Cash Cash
LIVE Copilul de Aur - Am talent de rege
Live Pepe - Care ami place mie & O seara de amor
Live Pepe - Nu mai iubirea & Inima nebuna
Live Pepe - Tarancuta , Tarancuta & 9 vieti si inca una
Liviu - Mafiotul
Liviu Pustiu & Adler - Marea iubire
Liviu si Adnana - Cat de greu
Lucian Dragan - Bani si bogatie
Lucian Dragan - De cand e bogatul
Lucian Dragan - Sunt plecat
Luminita Ticleanu - Hora Romaneasca
Mihaela Minune - Nu as plange
Mirela Petrean - Ninge peste viata mea ,am pierdut dragostea mea
Mirela Petrean - Soferii ,soferii is boala muierii
Mirela Petrean si Puiu Codreanu - Mosu avera mi-o lasat si-oi fii putred de bogat
Mirela Petrean si Puiu Codreanu - Puiule,esti mincinos ,dar te iert ca esti frumos
Nelu Nicolae & Odeon - Viata e frumoasa ,la noi la romani
Nicolae Guta - Campionul TVRIP
NICOLAE GUTA - CAMPIONUL [RAGGAETON VERSION]
Nicolae Guta - Fir-ati sa fiti banilor ,pentru voi nu vreu sa mor
Nicolae Guta - Viata-i frumoasa cu tine
Nicolae Guta Si Geo - Singurel Eu Sunt Pe Lume [ Ceruta ]
Nicolae Guta si Mirela Petrean - Fuge viata ca nebuna ,si eu dupa ea
Nicolae Guta si Mirela Petrean - Oare cui i-as mai fi drag ,daca as ramane sarac
Nicolae Guta si Mirela Petrean - Patruzeci de muzicanti ,trei zile vreau sa cantati
Nicolae Gutza - Ce noroc are baiatu
Nicoleta Guta - Lumea e tare rea [ Ceruta ]
Nicoleta Guta - Priveste-ma cum te astept
Nicu Paleru ,Adnana si Play Aj - Nu te mai juca
Nicusor Guta & Mihaela Minune - Nu te da la profesoara
Nina Predescu & Vasile Ciobanu - Nana, Cand Te Intalnesc
Nooncat - Seven Cents
Noroc Original - Hai Sa Facem Sarba Roata
P.O.D - Boom
Pitbull featuring Lil’ Jon and Fat Joe - Toma
PLUS 2-PLUS 2 SONG
Printesa de Aur - Eu Ti-am Dat Inima Mea
Printesa de Aur - Am prietenii ca fratii
Printesa de Aur - Bombardieru
Printesa de Aur - Lumea vede si nu crede
Printesa de Aur - M-ai vrajit
Printesa de Aur - Mai scumpa ca viata mea
Printesa de Aur - Mare vagabond
Printesa de Aur - Mii de lacrimi
Printesa de Aur - Norocul
Printesa de Aur - Primul tau sarut
Printesa de Aur - Vreau sa ma racoresc
Printesa de Aur Don Genove - Impozit pe smecherie
Printul Manelelor - Lasati-ma sa mai cresc
Printul Manelelor - Plange luna pentru mine
Puiu - Mi-am Luat Mandra Sa-mi Placa
Puiu Codreanu & Cristina Clona - Vorbeste Lumea-n Sat
Puiu Codreanu - Cat E Lumea De Frumoasa
Puiu Codreanu - Grea-i Doamne boala mea
Puiu Codreanu - Om bogat si om sarac
Puya & 6-6 - Marfa asa
Puya - Ar trebui sa stii
Puya - Dedicat
Puya - Interludiu
Puya - Nu te baga
Puya - Nu te grabi
Puya - Pana la capat in felul meu
Puya - Respect rasa
Puya - Scoala vietii
Puya - Traiesc ca un bagabont
RBD - Aburrida Y Sola
RBD - Algun Dia
RBD - Besame Sin Miedo
RBD - Celestial
RBD - Dame
RBD - Es Por Amor
RBD - I Wanna Be The Rain (Preview)
RBD - Me Canse
RBD - Quiza
RBD - Ser O Parecer
RBD - Tal Vez Despues
RBD - Tu Dulce Voz
Retrosonic ft. Lil’Lee - Pana ploaia va veni
Richie Hawtin - shuffle phunk
RO-MANIA - Tzui Cha Cha (MC GIANY EXTENDED)
Robert & Doru Calota - Interviu Cu Ben Lan Den
Roberto Printisoru - Te-am asteptat
Rudarel - Blondina Sexy
Rudarel - Tare-mi Plac Gagicile
S.M.M.O.G. - Hotii la strada
Sandu Ciorba - Pe Muiere Eu Pun Lantu
Santaj - Ai Fost
Santana feat Sean Paul - Cry Baby Cry
Scooter - Take Me Baby
SHOCK - Hai da muzica mai tare
Snoop Dogg ft. Bad Azz, Kokane & Lil HD - Wrong Idea
Sorina & Don Genove - Nu minti barbate
Spin-Amintirea ta
Spin-Da-mi un semn
Spin-Inca o zi
Spin-Intrebari
Spin-Mai vreau
Spin-O parte din mine
Spin-Ploaia
Spin-Ramai cu bine
Spin-Spin
Spin-Sunt fericita
Stana - Stau si privesc o poza cu maicuta mea
Surorile Toader - Cine Bate Seara, Surioara
Susanu si Don Genove - Best Mix
Susanu si Don Genove - Best Mix [part 2]
Tinu Veresejan - Birtule
Tinu Veresejan - Mi-a spus tata
Tiësto - People will go [ Steve Forte Rio ReMiX ]
Tom Boxer & Marina - You and I
Triton - Iei paharul sau sticluta
Univers Din Mizil - Mai Usor, Usor Cu Vinul
Usher feat Alicia Keys - My Boo
Vali Barbulescu - Addicted 2006 (unreleased promotional vers)
Vali Vijelie - Hello Gagika
Vali Vijelie - Te caut
Violeta Constantin - De dor am inima arsa
Willy De La Oradea - Nu Te Gandi Iubire Exclusive
Yello - Oh Yeah (Luetzenkirchen Remix)
Ying Yang Twins ft. Wyclef Jean - Dangerous

Adaugate pe 24 August 2006

Claudia,_Nek_si_De_Marco_-_Cere-mi_tot_ce_vrei_Club_Mix_
Clona__Kartel_-_Te_caut_cu_salteaua_
Copilul_de_Aur,_Nalyni__Teo_-_Tu_esti_baiatul_nr.1_
Copilul_de_Aur_-_Unde_esti_
Copilul_de_Aur__Silvian_Bursuc_-_Cash_Cash_Full_Full_
Costel_Ciofu,_Don_Genove__Susanu_-_Iar_fac_chef_
Coste_Ciofu-De_ce_plangeai_in_fata_mea_
DJ_LUCIAN_BUZDUGAN_SI_MORAR-CATERINCA_MEA_
Dorel_de_la_Popesti_-_Nu-mi_pare_rau_
Florin_Salam_-_Lacrimi_De_Iubire…
Florin_Salam__Dan_Salam_-_Ce_dragoste_minunata…
Florin_Salam__Denisa_-_Iubire_iarta-ma_
Live_Florin_Salam-V-am_facuto_
Live_Florin_Salam_-Smecheria_Fara_Dedicatii_2_
Liviu_-_Ai_venit_prea_tarziu…
Liviu_-_Mor_dusmanii_mei_by_manele.5ivestars.net.mp3
Liviu_Mititelu_-_Trag_banii_la_mine_
Liviu_Pustiu_-Hai_sic_sic_
Liviu_Pustiu_-_Ai_sa_intelegi_candva_…
Liviu_si_Play_AJ-Banii,banii_
Liviu__Vox_-_Nu_vreau_dragoste_pe_ascuns…
Salam_,L.Pustiu_,Claudia__Play_AJ_-_Misca_Din_Buric_…_
Sorinel_Copilul_De_Aur-Gandesc_ca_in_2010_
Vali_Guta_Don_Genove_-_placerea_mea_
Vali_Vijelie_-_Am_iubit_pentru_amandoi_
Yonut_Cercel_-_Cere-mi_orice_

Adaugate pe 23 august 2006:

Adi de la Valcea - Nu inteleg ce e cu tine
Catalin Arabu - Bate inima
Ciro De Luca - 10, 100, 1000
Ciro De Luca - Tu tu tu..
Claudia, Cristi Dules & Danezu - Misca-te bine
Claudia, Nek & De Marco - De azi nimic nu ne mai leaga
Claudia, Nek & De Marco - Nu fi rea
Dj Lucian,Kamarad Si Play Aj - Bem La Greu
Dj Sebi - Astazi stau si pling linga poza ta [Exclusiv]
Dorel de la Popesti - Fac afaceri mari
Florin Peste & Diana & Play AJ - Lacrimi de Iubire
Florin Salam - Fata daca tii si tu putin la mine
Florin Salam - Iti dau gratis inimioara mea [Live] by
Florin Salam - Smecheria sa fi sef in Romania
Live Florin Salam - Am barbatul cu noroc
Liviu Mititelu - Nu stiu cum sa dau de tine
Liviu Pustiu - Eu te blestem tu ma blestemi
Liviu Pustiu - Taci inima nu mai plange
Liviu Pustiu - te uiti la mine
Nek,Claudia & Demarco - Numele Tau
Nicolae Guta - Omule nu te da mare
Nicu Paleru si Play A.J - Bombardier de euro
Robert Carlota - Esti Jumatatea Mea
Romeo Fantastick - Atentie
Sorin Copilu de Aur - Ce viata frumoasa duc
Sorin Copilu de Aur - O femeie smecherita
Sorin Copilu de Aur si Liviu Pustiu - Tu esti iubirea sufletului meu
Sorina - Mi-e dor de chipul tau
Vali Vijelie - House Version
Yonut Cercel & Virgil Cercel - Fratii mei

0 Comments:

Razi pe Net

BlogInvest

Castiga Bani Online