Thursday, May 3, 2007

Nicolae Guta - Cine esti


Mai stii cand te rugam sa stai...
Sa te sarut de noapte buna...
Cu nepasare`mi raspundeai...
Si toate astea se aduna...
Cu tine pana la sfarsit...
Credeam k`am sa fiu fericit...
Ahh ahh ahh tu nu m-ai iubit...
Nu m`as fii gandit...

Refren:
Cine esti, imi doresc...
Sa stiu si eu iubire cu`i cersesc...
Nu e drept, sa platesc...
Ca n`am stiut pe cine sa iubesc...

Ce cauti tu in viatza mea...
Nici pana akum n`am inteles...
Ma intreb cu ce ti`am gresit eu...
De ce pe mine mai ales...
Cu tine pana la sfarsit...
Credeam k am sa fiu fericit...
Ahh ahh ahh tu nu m-ai iubit...
Nu m`as fii gandit...

Refren:
Cine esti, imi doresc...
Sa stiu si eu iubire cu`i cersesc...
Nu e drept, sa platesc...
Ca n`am stiut pe cine sa iubesc...

Refren:
Cine esti, imi doresc...
Sa stiu si eu iubire cu`i cersesc...
Nu e drept, sa platesc...
Ca n`am stiut pe cine sa ïubesc...

0 Comments:

Razi pe Net

BlogInvest

Castiga Bani Online