Saturday, June 30, 2007

Nicolae Guta - Gigolo


Sunt frumos, ce fata am de gigolo
Mor femeile de mine ce mijto
Nici una din sat mie nu mi-a scapat
Si-acum sigur unu iar ma reclamat

Sunt frumos, ce fata am de gigolo
Mor femeile de mine ce mijto
Nici una din sat mie nu mi-a scapat
Si-acum sigur unu iar ma reclamat

Bate-n noapte cineva
Cu paru la usa mea
Daca e politia
Ce ma fac ca iar ma ia

Bate-n noapte cineva
Cu paru la usa mea
Daca e politia
Ce ma fac ca iar ma ia

Bun la fapte, bun la munca, bun la pat
Cum la mine-n sat nu e nici un barbat
Toate fug de-acasa cum le-am invatat
Aoleu ce mai scandal am provocat

Bun la fapte, bun la munca, bun la pat
Cum la mine-n sat nu e nici un barbat
Toate fug de-acasa cum le-am invatat
Aoleu ce mai scandal am provocat

Bate-n noapte cineva
Cu paru la usa mea
Daca e politia
Ce ma fac ca iar ma ia

Bate-n noapte cineva
Cu paru la usa mea
Daca e politia
Ce ma fac ca iar ma ia

Bate-n noapte cineva
Cu paru la usa mea
Daca e politia
Ce ma fac ca iar ma ia

Bate-n noapte cineva
Cu paru la usa mea
Daca e politia
Ce ma fac ca iar ma ïa

Raporteaza o eroare

0 Comments:

Razi pe Net

BlogInvest

Castiga Bani Online