Friday, December 7, 2007

Nicolae Guta & Denisa - Te rog sa te intorci

Nicolae Guta:
Te rog sa te intorci acum
Ca imi este tare dor de tine
Denisa:
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

Denisa:
E prima oara cand mi`e frig
Ca nu esti langa mine
E prima noapte cand adorm
Singura fara tine

Nicolae Guta:
E prima oara cand mi`e frig
Ca nu esti langa mine
E prima noapte cand adorm
Singura fara tine

Nicolae Guta:
Te rog sa te intorci acum
Ca`mi este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

Denisa:
Te rog sa te intorci acum
Ca`m i este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

Denisa:
Azi numai ploaia imi bate`n geam
Si`mi aminteste de tine
Azi numai poza ta o am
Si`un cantec despre tine

Nicolae Guta:
Azi numai ploaia imi bate`n geam
Si`mi aminteste de tine
Azi numai poza ta o am
Si`un cantec despre tine

Nicolae Guta:
Te rog sa te intorci acum
Ca`mi este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

Denisa:
Te rog sa te intorci acum
Ca`m i este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

Nicolae Guta:
Te rog sa te intorci acum
Ca`mi este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

Denisa:
Te rog sa te intorci acum
Ca`m i este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mïne

Raporteaza o eroare

0 Comments:

Razi pe Net

BlogInvest

Castiga Bani Online