Thursday, November 15, 2007

FLORINEL , ELIZA , IOANA, LAURA & PLAY AJ - PRINTISORUL NOSTRU - Cele 4 femei


Eu fac ce fac la mine in regat,
Sunt print in devenire, imparat..
Si mi-am permis sa beau,
Cum am vrut pe alese,
Pe placul meu 4 printese.

Ai facut ce ai facut tu printule,
Si ne-ai sucit la toate mintile..
Si ne-ai ademenit sa venim dupa tine..
Esti cel mai frumos print din lume..

Eu te sarut si te alint.
Eu in brate vreau sa te simt,
Am sa va fac orice placere
Pe mine doar sa ma atingi,
Imi vine sa zbor...fierbinti..
Voi face tot ce imi veti cere.

Printul, printisorul nostru..
Noi cu toate te iubim,
Ne-ai ales pe toate 4 ,
Si cu tine vrem sa fim.
De la 1 pana la 4...
Printesele mi-au placut.
2 in stanga 2 in dreapta,
Cum nimeni n-a mai vazut,
Si nimeni n-a mai avut.

Avem femei, avem multe multe
Mai am 4 langa mine
Si am de gand sa fac taree,
Ghinionul meu este ca:
Sunt barbat insurat si nevasta e sefa.
Si cu si cu ca mine nu e nici altu
Tineti-va femeile acasa,
Ca ma vede printi si asta e geloasa.

Toate ma alinta si imi zic printisor,
Dar ma simt rege in bratele lor,
Si cum sa nu ma simt cu atatea printese,
Inconjurat de furmusete.

Ai facut ce ai facut tu printule,
Si ne-ai sucit la toate mintile..
Si ne-ai ademenit sa venim dupa tine..
Esti cel mai frumos print din lume..

Eu te sarut si te alint.
Eu in brate vreau sa te simt,
Am sa va fac orice placere
Pe mine doar sa ma atingi,
Imi vine sa zbor...fierbinti..
Voi face tot ce imi veti cere.

Printul, printisorul nostru..
Noi cu toate te iubim,
Ne-ai ales pe toate 4 ,
Si cu tine vrem sa fim.
De la 1 pana la 4...
Printesele mi-au placut.
2 in stanga 2 in dreapta,
Cum nimeni n-a mai vazut,
Si nimeni n-a mai avut.

Vreau sa fiu a ta...!!
S-ar putea sa tac ,
Daca ai peste 18 ani hai vino incoa,
Vreau sa te iubesc...!!
Sa ma mai gandesc,
Cu femeile ca tine nu pot sa glumesc,
Mr Juv si cu E asta imi este numele,
Asa ma striga fetele,
Si knd ma vezi ascundele.

Printul, printisorul nostru..
Noi cu toate te iubim,
Ne-ai ales pe toate 4 ,
Si cu tine vrem sa fim.
De la 1 pana la 4...
Printesele mi-au placut.
2 in stanga 2 in dreapta,
Cum nimeni n-a mai vazut,
Si nimeni n-a maï avut

0 Comments:

Razi pe Net

BlogInvest

Castiga Bani Online