Wednesday, November 7, 2007

Manele noiembrie 2007

Dan Ciotoi - Prietenia
Florin Salam - Eu sunt si gras si frumos
Florin Salam - Milioane, milioane
Cristian Rizescu & Modjo - Tu esti prima mea iubire
Alex - De ce mereu inima plangi
Copilul de Aur - Noaptea Grea
Nicolae Guta & Denisa - Te rog sa te intorci
Florin Salam - Explodeaza tot
Nicolae Guta & Brazilianu & Mr. Juve - Smecher sunt din tata-n fiu
Copilul de Aur - M-am indragostit de tine
Leonard - Fata de la tara
Florin Salam si Sorinel Pustiu - Priveste-ma
Gashka si Liviu Pustiu - Bagabont cu suflet mare
Sorinel Pustiu - Danseaza 5 minute
Nicolae Guta - Eu te-am iubit numai pe tine
Copilul de Aur - Sunt singur
Nicolae Guta - Iubire Iarta-ma
Florinel & Ioana - Fotografiile
Florin Salam - Spune-mi ce vrei

0 Comments:

Razi pe Net

BlogInvest

Castiga Bani Online